BIO X-20

BIO X-20 yang diperkaya dengan ramuan Dektrosa, Ekstrak Buah-buahan, Bio-Collagen, Maltodexrin, Psyllium Husk, Campuran Mineral dan Vitamin, Colostrium, Asid Sitrik & Ekstrak Hoodia, Gordoni, Aloevera + Spirulina & Astaxanthin
Minumlah BIO X-20 setiap hari untuk menambah tenaga dan kecergasan tubuh badan. Gabungan formula utama ini akan membantu merealisasikan impian anda.
Pengambilan BIO X-20 tidak hanya terhad kepada kaum wanita malah ianya juga sesuai untuk kaum lelaki.

Cara Pengambilan
Kemam 1 sachet terus ke mulut tanpa dibancuh dan minum segelas air kosong atau jus buah-buahan. Dicadangkan 1 atau 2 sachet sehari (pagi dan malam).

Khasiat BIO X-20
  • X-tra Awet Muda
  • X-tra Pencerahan Kulit
  • X-tra Keanjalan & Ketegangan Kulit
  • X-tra Bertenaga Sepanjang Hari
  • X-tra Sihat & Kuat "Baik Untuk Tulang"


Harga
RM 118.00 (Semenanjung Malaysia)
RM 122.00 (Sabah/Sarawak)
* 1 Kotak = 25 sachets x 3 gram *

APA KELEBIHAN KOLAGEN DAN SPIRULINA???TENTU ANDA INGIN MENGETAHUI LEBIH LANJUT MAKLUMAT DAN KELEBIHAN BIO X-20 NI KAN!!!....

Apa itu kolagen?


kolagen adalah protein semulajadi yang menyediakan sokongan struktur. Ia ditemui di seluruh tubuh seperti di kulit, otot, tendon, dan tulang. Serabut kolagen yang dijalin bersama seperti benang dalam kain untuk membentuk sebuah kerangka di mana sel-sel baru boleh tumbuh. Dalam kulit, kolagen menyediakan tekstur, kekenyalan, dan bentuk. Manusia terus menghasilkan kolagen, tapi saat kita bertambah usia, kolagen kita semakin berkurang dan perlu dig anti dengan segera.


Kolagen dikenali sebagai bahan bertanggung jawab untuk memberikan kulit menjadi muda. Ia juga bertanggungjawab atas kesihatan dan fungsi kerja terhadap sendi kita. Jadi, kolagen merupakan protein yang membantu kita menjadi lebih muda..

 

Kolegen terbukti sangat berharga sebagai ubat untuk mengubati sakit otot yang berkaitan dengan penuaan. Bagi yang mengalami sakit tulang kolegen dapat membantu menyembuhkan penyakit tersebut. Ini menjelaskan bahawa kolegen dapat mengubati dan mencegahkan sesetengah penyakit.



Apa itu spirulina?
Spirulina adalah dihasilkan daripada dua spesies Cyanobacteria, Arthrospira platensis dan Arthrospira maxima. spesies lainnya Arthrospira pernah diklasifikasikan dalam genus Spirulina. Ini menunjukkan bahawa mereka adalah genus yang berbeza dan spesis Arthrospira ialah tetap. Spirulina ditanamkan di seluruh dunia, dan digunakan sebagai makanan tambahan manusia serta keseluruhan makanan.


Spirulina mengandungi jumlah yang sangat tinggi protein antara 55% dan 77%.Potein tersebut mengandungi semua asid amino esensial, meskipun dengan mengurangkan jumlah metionin, sistein, dan lisin jika dibandingkan dengan protein daging, telur, dan susu.

Spirulina mengandungi vitamin B1 (thiamine), B2 (riboflavin), B3 (nicotinamide), B6 (pyridoxine), B9 (folic acid), vitamin C, vitamin D, and vitamin E.



Kolegen yang mencukupi di dalam tubuh manusia menjadikan manusia lebih sihat. Apabila usia meningkat, perkara yang tidak diingini seperti kedutan akan terjadi kerana kolegen dalam sel kulit semakin hilang. Kolegen dapat membantu sel-sel dalam tubuh manusia dan mengekalkan kulit supaya sentiasa halus, lembut, licin dan muda. Selain kulit,kolegen juga baik untuk rambut dan kuku. Kolegen juga boleh membuat rambut lebih sihat,bersinar dan tebal.